wilmabus

Alla inlägg under februari 2011

Av Wilma Söderström - 6 februari 2011 10:24

Heii

Idag ska vi ha innebandymatch mot Munkfors

Våran ramsa är VI SKA VINNA, VI SKA TA DOM ,VI SKA GÖRA LOSERS AV DOM!!! ÅÅH SK ÖRNEN... Haha det är bara roligt att säga det och skriva det för vi ska vinna.

Vi ska äga dom verkligen äga...

  

Håll tummarna så vi vinner allihopa

förra matchen vi spelade mot kristinehamn vann vi med 5-0 så vi ska vinna över Munkfors...  

Jag har aldrig gjort något mål men hoppas att jag gör det någon gång iaf (i alla fall)

Jaja jag ska skriva om vi vann eller inte sen när matchen är slut kommentera gärna  

Av Wilma Söderström - 5 februari 2011 07:54

Hej Hej

Idag är det lördag och jag sk vara med en kompis...

Jag har msp har ni det? kommentera om ni har det jag heter Fjortiz_Wilma

idag ska jag också sova hos min mormor och det ska bli kul

Presentation


Whopp Whopp på er!
Välkommen till min blogg den är fylld med fritid skola ska försöka göra videos.
Ni kommer att få se mycket bilder.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva mer om på bloggen?
 Skolan
 Fritid
 lägga upp bilder
 smycken
 Något annat kommentera

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards