wilmabus

Alla inlägg under maj 2012

Av Wilma Söderström - 18 maj 2012 08:07

Idag ska jag gå på marknad i Molkom med mina polers som heter Kajsa som inte har någon blogg, Linnea hennes blogg heter minvardagochannatkul.blogg.se, Frida hennes blogg heter mittlivsomfrida.bloggplatsen.se och Lea hennes blogg heter leeislife.bloggplatsen.seTitta in på dom!

Av Wilma Söderström - 9 maj 2012 18:29

Heej!


Idag tänkte jag blogga om min vän fridas tävling som hon har på sin blogg.     www.mittlivsomfrida.bloggplatsen.se

Man ska gissa vad det står på en ganska suddig bild.


För att få 1 lott ska du skriva en kommentar i inlägget att du är med.


För att få två lotter så ska du skriva ett kort inlägg på din blogg elr länka på en sida som ganska många tittar på.


För att få tre lotter så ska du gilla bloggen på bloglovin och skriva i en kommentar vilket nr du fick.


Byebye

Presentation


Whopp Whopp på er!
Välkommen till min blogg den är fylld med fritid skola ska försöka göra videos.
Ni kommer att få se mycket bilder.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva mer om på bloggen?
 Skolan
 Fritid
 lägga upp bilder
 smycken
 Något annat kommentera

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards